Sdílejte, učte se a spojte se s kolegy z agilní komunity!

Autor: Jarka Ceplechová, Publikováno: 25.5.2020

Open Space inAgile je setkání Česko-slovenské agilní komunity, které probíhá pravidelně dvakrát ročně a to v červnu a v listopadu. V listopadu loňského roku bych nevěřila, kdyby někdo řekl, že se další setkání uskuteční v onlinu.

A je to tady!

Uvědomujeme si, že on-line má svá specifika a omezení a OSiA nemůže proběhnout úplně stejně. Proto jsme i formát upravili, abychom vás na úvod zahřáli, vtáhli a inspirovali do diskuzí.

Kromě tohoto startu bude první blok diskuzí řízený vybranými experty, aby byl rozjezd ještě zajímavější a plynulejší. Zbytek dne už budou na pořadu vaše témata, tak jak jste na to zvyklí.

Jak to bude probíhat?

  • Zaregistrujete se na Open Space inAgile. Od této chvíle už přemýšlejte o tématu, které chcete s ostatními kolegy v rámci Vaší session probrat. Pokud jdete jen „nasávat“ i to je možnost. OSiA se účastní jak zkušení profíci tak i nováčci. Každý se časem zapojí.
  • 5.6. Vám přijdou podrobné instrukce a také pozvánka k připojení, na Slack i přístup na MarketPlace.
  • 8.6. bude zpřístupněný MarketPlace, na který umístíte Vaše téma. V tuto dobu si můžete již plánovat, kterých diskuzí se zúčastníte. Program na Open Space inAgile si sestavíte dle Vašich preferencí již před samotnou akcí.
  • V rámci přípravy předem se můžete s ostatními domlouvat na Slacku, zjistíte, že některá témata jsou významově stejná a a je možné je sloučit, případně si můžete předem ověřit zájem o téma, s kterým přicházíte.
  • 10.6.Hurá! Dočkali jsme se. Jste trochu nervózní jaké to v onlinu bude? Nemusíte. Je super, že se virtuálně potkáme s ostatními a probereme témata, která jsou pro nás aktuální.

Vybrali jsme videokonferenční platformu GoToMeeting, otestovali jsme ji už v rámci Forum inAgile, takže my organizátoři jsme v klidu, bude to fungovat.

Můžete pomoci Vy? Určitě. Agilita je o transparentnosti. Tak si prosím zapněte video. Je to jedinečný způsob, jak se zapojit s ostatními, navázat s nimi kontakt a ponořit se hlouběji do diskusí. Prosíme i headset k odfiltrování hluku v místnosti.

OSiA v onlinu bude jiný, ale věříme, že i tato verze se stane pro Vás srdeční záležitostí, a hlavně přívalem nových informací, užitečných rad, nových kontaktů, ale také příjemně stráveného času s ostatními kolegy.

Tento obrázek nemá žádný popisek

Co jsme pro Vás připravili?

Úvodem máme pro Vás dvě zajímavé přednášky. Ta první je od Petra Adámka na téma: Inovace v nestabilních časech. Petr žije v Australii a je CEO ve společnosti Canberra Innovation Network, jejíž posláním je propojovat inovace a podnikání s vědou a výzkumem.

Druhá přednáška bude na téma: Vztahy mezi koučem a týmem. Připravili ji Zuzka Zvěřinská a Roman Šmiřák. Zajímavé jsou jejich profese, Zuzka je sportovní kouč a Roman agilní kouč. Sebevědomí, odvaha jít mimo komfortní zónu, vztahy mezi koučem a týmem - to jsou některé z oblastí, které zvládají sportovci pomoci mentálních technik. Co z nich a jakým způsobem se dá převzít do praktického života Agilních koučů, lídrů, manažerů?

Úvodní přednášky jsou společné pro všechny. Ušetřili jsme Vás rozhodování, kterou si vyslechnete, protože obě témata jsou pro tuto dobu jak vyšité 😊

Oslovili jsme pár expertů, aby vedli diskuze u témat, která poslední dobu v komunitě silně rezonují.

Na co koho se můžete těšit?

Jaroslav Procházka - Úvod do OKR, rozdíl mezi OKR a KPI

Karel Smutný - Týmová zodpovědnost

Martin Michalík - Zapojení vývojového týmu do produktových činností

Pavol Blaho - QBR process jako jedna z forem OKR

Petr Adámek - Inovace v nestabilních časech

Zuzka Zvěřinská, Roman Šmiřák - Vztahy mezi koučem a týmem

Tyto diskuze budou trvat také 45 minut a budou složené z úvodu do tématu, diskuze a někteří si pro Vás připravili pro lepší zažití i cvičení.

Chybí tam téma, které Vás zajímá? Šup s ním na MarketPlace. Je to na Vás, co se bude na OSiA řešit.

Naši hosté se rádi připojí i na odpolední sessions, kde budou probíhat Vaše diskuze.

Když o tom přemýšlím, online OSiA má i své výhody. Program můžete absolvovat z práce, z domova, záleží na Vás. Sestavíte si ho předem, nemusíte být online po celou dobu, ale jen na sloty, které Vás zajímají. Mezitím můžete absolvovat meeting v práci, nebo posekat zahradu 😊

Jasně, má to i mínusy. Kávu našeho baristy k Vám nedostanem, také si nemůžeme potřást rukou s ostatními a nemůžete se těšit, co jsme si na Vás zase nachystali za překvápko.

Tento obrázek nemá žádný popisek

Ale dokud si nevyzkoušíte i online verzi, nemůžete posuzovat co je lepší, a hlavně nemůžete říci:

„Zažil/a jsem to, bylo to jiné než osobní setkání, ale stejně si z toho hodně odnáším”

Kolik? To záleží na Vás 😉 Pravidla jsou stále stejná. Čím více se zapojíte, tím více získáte.

Open Space inAgile je otevřený formát konference, kde program může ovlivnit každý z účastníků. Paralelně se diskutuje ve více pracovních skupinách, mezi kterými můžete přecházet a klást otázky, nebo naopak odpovídat tam, kde můžete svými zkušenostmi přispět.

Je to nejlepší příležitost k setkání s lidmi, kteří v reálu řeší agile a možností sdílet mezi s sebou znalosti a zkušenosti s agilitou.

Více informací a registrace: www.openspaceinagile.cz

Těšíme se na Vás!

Tento obrázek nemá žádný popisek

IČ: 25071505
DIČ: CZ25071505

Adresa:
Edutrea s.r.o., Jeremenkova 17, Praha 4

Kontakt:
info@edutrea.cz

Scroll to top